1. |
Re: BG2 hlp (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: Bg2help (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: [SPAM] re: moorhuhn 2 (mind) |
56 sor |
(cikkei) |
4. |
HL Counter Strike hiba? (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
5. |
Re[2]: [SPAM] moorhuhn 2 (mind) |
50 sor |
(cikkei) |
6. |
Cultures (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
7. |
BG2 demon (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
8. |
DIO2: Horadric Cube (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: BG2 hlp (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!!!
> Halihó! A bg2-ben a templomok alatti csatornában kutattam egy szekta
> utan, és eljutottam egy olyan démonhoz, aki már az elején near death-
Probald gyogyitani.
grobs
|
+ - | Re: Bg2help (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi.
Nos nagynehezen ra lehet jonni, hogy a szornyet nem lehet megolni.
Ahogy egy alak mondja a palyan: "Nem harcolhatsz gyulolettel a gyulolet
ellen."
Varazsolj ra egy gyogyito varazslatot es maris meghal.
Egyebkent ez elsore nem sikerulhet, vagyis egyszer be kell menni a
barlangjaba, kikapni tole, es kijonni. Aztan masodszorra mar ki lehet nyirni
a healtos varazslattal.
rg
|
+ - | Re: [SPAM] re: moorhuhn 2 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
1691 pt, valahogy nem akar ez a 2000 pontos project osszejonni....
Amugy mi a velemenyetek, szerintetek erdemes memehuhn-t /amelyik a
pokos fa mogul szokott kinezni/ vadaszni?
(pokoli sok ido a 10 falevel leszedese)
--
A JATEK 1707-ban irta :
>Szevasztok!
>
>Nos, jelenleg 1808 pont a rekordom, de 2000-ig nem adom fel :)
>
>Nekem a kovetkezo a taktikam: (itt valaszolok Governor kerdeseire is)
>
>1. Kis virag (ha az elso 5 masodpercen belul kilovod, +5 mp, ha az utolso
>5-ben, akkor 50 pont)
>2. Ha mar ott vagyok kilovom az osszes kovet, ami a poktol balra esik,
>valamint a magasleses csibet.
>3. Bal haz
>4. Kozepso torony
>5. Jobb torony (ez -25 pont, de +10 mp, akarmikor kiloheted egyebkent)
>6. Kezdem a pokforgatast, nem pihenve fikarcnyit sem, ami a tyukokat illeti
>:)
>7. Ha megvan a 25 forgatas, megyek jobbra a tobbi koert
>8. Ez altalaban a madarijeszto kornyekere van kesz, akkor azt is
>megkopasztom (a lufis sorrend: bal kez, jobb kez, bal lab, jobb lab, test
>fej (kalapot ne))
>9. Jobb oldali nadcsomo teteje (50 pont)
>10. visszamegyek leloni a pokot
>11. ladikot kilovom (50 pont)
>Es itt mar elfogyott az idom. Mas taktikakkal is lehet dolgozni, ha a
>lufikat lovod ezerrel, asszem 25 lufi utan 100 pont, + 4 anyacsibe - az
>osszesen 200.
>
>A pokos fa mogul lobukkano csibe kiirtasa: Bal oldali farol 10 level, pok
>forgatasa 5 alkalommal, nadcsomo es egy madar, ekkor kintmarad az a
rohadek,
>le lehet loni 250 pontert.
>(Csak ugy siman sikerult valakinek mar lelonie?)
>
>Mire jo a beka?
>
>Ha valahol marhasagot irtam, javitsatok ki, mert emlekezetbol mar kovetek
el
>neha hibat :)
>
>Sok sikert: Atika
>
>Ui: szerintem irja meg mindenki, hogy mennyi pontot tudott gyujteni
>
--
Udvozlettel,
Attila mailto:
|
+ - | HL Counter Strike hiba? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok !
Felraktam a HL - Counter Strike 1.0-as verziojat. Erdekes dolgot
tapasztaltam: a botok mozgas animacioja megszunt.Ugy mozognak a
modellek,mintha jegen csusznanak,mozgas animacio semmi. Elegge zavaro
hatasa van :((( A furcsa az, hogy a 7.0beta verzioval nem volt ilyen
problema - rendben volt az modell animacio. Ugyanolyan beallitasoknal. Meg
valami:a POD_bot 1.14c-t (+ upgrade x-re) hasznalom. A bot readme-jeben
benne van, hogy tamogatja az 1.0-t.
Mi lehet a gond? Vagy ez nem hiba, egyszeruen az 1.0-as verzio ilyen ?
Elore is kosz:
Heder
|
+ - | Re[2]: [SPAM] moorhuhn 2 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A #1707. HIX JATEK-ban irta :
>1. Kis virag (ha az elso 5 masodpercen belul kilovod, +5 mp, ha az utolso
>5-ben, akkor 50 pont)
Szerintem nem eri meg egybol. Mert amire odaersz, azzal elmegy mondjuk 3 mp,
ami alatt nem tudsz mit csinalni, kapsz vissza ugyan 5-ot, vagyis max kettot
ha nyertel vele, de vesztettel negyven pontot. De ez igazandibol nem szamit.
>2. Ha mar ott vagyok kilovom az osszes kovet, ami a poktol balra esik,
>valamint a magasleses csibet.
4nel tobbet nem szabad :)
>3. Bal haz
A bal hazba tobbet lehet loni, csak sietni kell vele (kezdes utan par
masodpercig meg egy csomo pont kiszedheto belole).
>4. Kozepso torony
>5. Jobb torony (ez -25 pont, de +10 mp, akarmikor kiloheted egyebkent)
Itt megint vesztesz 25 pontot! Elsonek ezt lodd le, akkor nincs veszteseg.
>6. Kezdem a pokforgatast, nem pihenve fikarcnyit sem, ami a tyukokat illeti
>:)
>7. Ha megvan a 25 forgatas, megyek jobbra a tobbi koert
>8. Ez altalaban a madarijeszto kornyekere van kesz, akkor azt is
>megkopasztom (a lufis sorrend: bal kez, jobb kez, bal lab, jobb lab, test
>fej (kalapot ne))
>9. Jobb oldali nadcsomo teteje (50 pont)
>10. visszamegyek leloni a pokot
>11. ladikot kilovom (50 pont)
>Es itt mar elfogyott az idom. Mas taktikakkal is lehet dolgozni, ha a
>lufikat lovod ezerrel, asszem 25 lufi utan 100 pont, + 4 anyacsibe - az
>osszesen 200.
Itt a gond. A taktikad kb ugyanaz, mint az enyim (2500 pontos :), csak nem
lovod le a lufikat! Ezek a dolgok melle meg be kellene hogy ferjen 25 lufi.
Jon a kovekbol egy csomo, a pokbol ketcsomo, es a madarijesztobol is. Ossze
KELL hogy hozz 25ot, ha akarsz sok pontot :-)
>Mire jo a beka?
Idot ad.
--
Udvozlettel,
Tersius - - http://www.diablo.hu
|
+ - | Cultures (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Hogy lehet a fenti jatekban a katonakat megetetni?????
Elore is koszi!
PISTA
|
+ - | BG2 demon (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szasztok!
Gyogyitsd a demont, attol kinyuvad!
Bye: Csatti
________________________
www.tar.hu/csatti/index.html
|
+ - | DIO2: Horadric Cube (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
A jatekban Deckard elmondja hogy mire lehet hasnalni a cuccot, es meg arra
is, hogy rank bizza a kiserletezest a tobbi lehetoseg felkutatasara. Tudja
valaki meg hogy miket lehet a kockaban "transmute"-olni? Peldaul a gem-ek
feljavitasara csak a gem shrine az egyeduli mod?
Koszi:
Csabesz
|
|