Szilyasztok megint!
Az Ószövetség, Kivonulás (Exodus) Könyve 22, 17-ben azt írja Mózes,
hogy "Prófétanőt ( más fordítások szerint jósnőt) ne hagyj életben!"
Utána írja, hogy "Aki állattal közösül, az is haljon meg!" Ezek tehát
Mózes értelmezésében szomszédos kategóriák, egy és ugyanaz
a "jutalmuk". A végszükségben a végszükséget végpusztulásba
átfordítani, továbblendíteni képes mintákat kicsiben kell kioperálni és
kiégetni a Nép egységes Testéből, hogy az egész test el ne haljon egy
vagy néhány apró fekélyes daganat miatt.
A próféták magányosan léptek fel, vagy ha mégsem, akkor letagadták
mellőlük a nőket, lásd Jézus példáját.
A próféta tehát akár férfi, akár nő, csak egy féloldalas kategória. A
másik lába helyett mankó van. Az István a Király rockoperában és a
Sacra Corona c. filmben a táltost ill. a regőst egy vak féllábú tag
játssza. Annak már nincs veszítenivalója, az már el fogja mondani, amit
az Isten rábíz, és nem fogja visszaszorítani azt, mint a kezdő druida a
szellentést a királynő fogadásán.
Nos, a druidák az koedukált Tudás-alapú papi rend. Benne
a "kolléganők" nem az állatokkal közösülőkkel együtt legyilkolnivaló
kategóriát jelentenek, hanem attól druida a druida, hogy a papi
rendjeiben nők és férfiak is vannak. Egy papi közreműködést igénylő
téma csak akkor zárható le náluk, ha egy pap és egy papnő is
foglalkozott vele, illetve olyan pap vagy papnő foglalkozott vele
egyedül, akinek az egyedüli működésében egy ellenkező nemű kolléga
már tökéletesen megbízik. Ez lehet eseti is, tehát pl. egy probléma-
típushoz kötött működési engedély, amit az ellenkező nemű druidák
adnak egymásnak.
A katolikus szerzetesek és apácák külön sziesztáznak illetve
csicsikálnak, még nappal munkaidőben sem találkozhatnak; - ám a
druidáéknál az életnek ezen a területén sincs akkora
távolságtartás...... Ebből születnek a druidagyerekek..... Nem túl
valószínű, hogy "táv-megporzásról" vagy klóónozásról van szó.
Az egyedül fellépni szándékozó jósnő, prófétanő gyanús, hogy
valahányadik lépcsőben a férfinem egésze elleni pszeudo-pajkossági
inszinuációba sodródik, ahogy a hadifoglyok mahorkája szokott
belesodródni az el nem kobzott ellenséges röpcédulába. Azonban az
ilyen ingerenciájú nő az lépjen be egy druida papi rendbe, és máris
jöhet a "Hass, alkoss, gyarapíts...!"
Tehát a próféta és a druida kategóriája a nők kérdésében is
gyökeresen különbözik. Az előző fejezetből vett példát továbbgondolva
együtt járulnak az Isten színe elé az emberek nevében, és nem az
Isten nevében az ember elé....., mert abból semmi jó nem szokott
kisülni.... A Trón elé járulás közben odakanyarítanak egy sompolyított
szellentést az Éjszakai Égbolt Királynőjének a "megbecsülésük"
szimbólumaképpen, visszafelé pedig csókot hintenek neki Isten
nevében. Isten nevében nem cseszegetik az embereket, de a Lucó-
Istennőt spiccre kapják, ha nem akarja megérteni, hogy egyetlen
druida és druida-nő páros felállása többet ér, mint akármelyik Isten
külön, egyedül. Nagyobb az erejük. Aki nem hiszi el, az járjon utána,
tesztelje le a gyakorlatban.
Kedves csalyok! Itt a druida-pacsim, nem cocaláb!
TOMI az egyipTOMI
|
Kedves Tamas!
>>ezzel Egelyt menti fel a vad alol akaratlanul.
>Leltározzuk be Egely-t: Még a rendszerváltás elott azt mondta,
>hogy azért tanulmányozza a gömbvillámokat, mert ipari,
>közlekedési és háztartási energia-nyerési alternatíváknál
>akar kikötni.
Nem jott be a legbol kapott otlete. Az ELTE-n megkapta
a lehetoseget, hogy eloadja elmeletet, am hamar rajtakaptak, hogy
mindossze naiv abrandozo. Onnantol kezdve nem lehetett
vitapartnere a tudosoknak, akik ugyan sejtik mitol doglik a
legy, de nem kerkednek vele, amig az adott elmelet nem
hasznalhato a gyakorlatban.
Egely felsult, amikor bizonygatta, hogy gombvillam
rongalt meg egy csaladi hazat, mikozben masok talaltak egy
szivargo PB palackot, mely a robbanast okozhatta.
A biztosito emiatt nem fizetett. Birosagi uton megtamadhatta
volna a tulaj a tuzoltoi szakertoi velemenyt, de nem tette.
Udv: zoli
|