Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX CODER 1202
Copyright (C) HIX
2001-06-10
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: Timer DOS alatt (mind)  33 sor     (cikkei)
2 Re: cursor helye (mind)  8 sor     (cikkei)
3 Re: 64bit, alpha, teljesitmenyproblema (mind)  12 sor     (cikkei)
4 Re: nagy szamok a kepernyon (mind)  19 sor     (cikkei)
5 Re:Temakor: pascal segitseget keresek\koma@nic.holop.hu (mind)  12 sor     (cikkei)

+ - Re: Timer DOS alatt (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia !
Igazabol nem tudom milyen nyelven irod a progit, de ez nagyjabol mindegy
is. A javaslatom, hogy hasznald a 1C megszakitast, ami masodpercenkent
18.2-szer kovetkezik be.
Egy kis pascal reszlet:

{$M 1024,0,0}
uses dos, crt;

const kesl= 10;
var i: byte;

procedure idozito;interrupt;
;

Üdv:
 Horvath Szabolcs (a masik :)
 
+ - Re: cursor helye (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia!

 A kurzor helyet az Editboxban a Selstart tulajdonsag tartalmazza.
 edit1.selstart

Udv:
  Horvath Szabolcs (a masik :)
  
+ - Re: 64bit, alpha, teljesitmenyproblema (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az rtin szerint  azt irta, hogy:
[...]
> Ebben van vmi. A program teljes vezérlése exception-okra épül, tehát jó sok
> exception esik meg a progiban. Nemcsak hiba esetén.
> Ami zavar, hogy nt/visual c++-on a kód szélsebesen fut, csak alpha-n van
> gond!?

Mivel forditotok alpha-n? gcc-vel vagy a Digital C++ forditojaval?
Esetleg ki lehetne probalni a masikat, bar meglepodnek, ha a gcc jobb
lenne, mint a Digital C++ forditoja.

				Bye,NAR
+ - Re: nagy szamok a kepernyon (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

En is lusta lennek karaktereket rajzolgatni, ezert inkabb igy csinalnam:
INT 10h alatt van egy szolgaltatas, amivel le lehet kerdezni a
videokartya karakterkeszletei hol vannak a memoriaban. (fejbol nem tudom
melyik szolgaltatas) Lekerdezni a 8x16-os karaktereket (ezek a
szabvanyos karakterek, ha nem tevedek), ez egyszeru, egy bajt egy sor a
karakterbol. Vegignezni a bajt minden bitjet, ha 1-es, akkor a kepernyon
a megfelelo helyre egy 219-es vagy barmilyen mas karaktert kirajzolni...
es keszen is vagy. Tehat a videokartyan mar meg van tervezve, neked csak
ki kell olvasni onnan a karakterek keppontjait (vagy akar modosithatod
is), es utana azt csinalsz veluk, amit akarsz :)

Remelem ertheto voltam...

Udv
-- 
Tamas Selmeci / TORiUM
http://tselmeci.nop.hu
+ - Re:Temakor: pascal segitseget keresek\koma@nic.holop.hu (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Gabor!

 En ugyan C-ben programozok eleg regota, de legutobb hasonlo gondomat egy
 Pascal-os konyv segitsegevel oldottam meg, atteve a programokat C-be.
 A konyv cime:
  Laszlo Jozsef:    Periferiak programozasa Pascal es Assembly nyelven.
 ComputerBooks,  Budapest, 2000,  2450 Ft.



 Sok sikert:        Balogh Ivan
                             

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS