Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX CODER 1555
Copyright (C) HIX
2002-06-27
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 DirectX -es blending (mind)  6 sor     (cikkei)

+ - DirectX -es blending (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello. A kov. problemem van: szeretnek egy teglalap alaku kepet kirakni a frame
 bufferbe, (a textura egy faklyatarto, tehat
nem tolti ki a teglalapot), de alphablendinggel akarhogy is csinalom, mindig va
lamennyire atlatszo lesz.
Hogy lehet colormaskot hasznalni Direct3D alatt? Koszi elore is.
Erno

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS