1. |
Ufo2 (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
2. |
strategia (mind) |
69 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: Duke Nukem 3D: The Abyss (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
4. |
>From h430762 Thu Jun 20 14:01:32 +0200 1996 remote fro (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
5. |
Cheat lista (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
6. |
Cyberia 2 (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Ufo2 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello !
Megtudna valaki mondani ,hogy mely file-okat kell atmasolni ,ha egy
mas gepen akarom folytatni a regebbi mentett allasokat? Atvittem a GAME...
konyvtarakat es a MISSDAT-t de az ev a penz es az ufok szama nullazodott.
Mikor fogom megtudni, hogy vegigjatszottam ? Mar ez a tobb mint 3 het is
eleg soknak tunik (ennyit meg 1 valamivel nem szarakodtam), de azert eleg
jo , a hianyossagaival eggyutt is !
Kossz !
|
+ - | strategia (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Talan emlekeztek , hogy tobb mint ket hete egy korkerdes indult, hogy ki
milyen strategiai jatekot szeretne latni.
Roviden valami ilyesmi jelent meg:
Leirnatok a velemenyetekt Ti milyen strategiai jatekokat szeretnetek (melyik
> hasonlit leginkabb ehhez az elvarashoz):
> 1, Olyasmi kivanatos e, mint a Settlers, ahol az egysegek igen intelligensek
> es onalloan kepesek sokmindent megoldani. A jatekos megfigyelo es isten
> vagy fovezer szerepet jatszik
> 2, Dune II szeru: azaz az egysegek csak lokalis kornyeztben cselekszenek
> egyaltalan, akkor is eleg egyszeruen, celszeru (vagy muszaj) legalabb a
> taktikai elhelyezest kezzel vegezni
> 3, x-com taktikai kepernyo vagy Reunion jatek. Az elemek onallosaga nagyon
> kicsi vagy nulla.
Sajnos nem jott be 100 valasz igy nem tudtam %-ot szamolni ;-}, komolyabban
olyan keves jott be, hogy ezzel erdemben nem lehet sokat kezdeni. Azert
leirom igeretemhez hiven az osszegzest:
A kovetkezo jatekok meltattak emlitesre
civ civ2, warcraft, genesia a fentieken kivul
egyeb hivatkozasok xwing, doom
A rugalmassagot latna szivesen mindenki, azaz, hogy allihato legyen hogy a
jatekos mennyire szoljon bele az egysegek kezelesebe. Az unalmasabb dolgokat
inkabb auomatizalna mindenki. pl karavanok kuldozgetese egy mar letrejott
trade routeon a civ-ben. Erdekes volt az a velemeny miszerint ossze lehetne
pakolni szinte mindent egy jatekba (ennek a programirok es a kereskedok
biztos nem orulnenek). Azaz menne a strategia mint az x-com geospace-e, de
ha kedve van a jatekosnak beul ugy urhajoba es vezeti xwing szeruen apritja
az ellent. Leszallvan oreg duke-kent lone szet a katonakat foglalna el pl a
bazist. Hazafele esetleg versenyautozna, majd beterven egy helyi kocsmaba
pinballozna egyet.
Erdekes elkepzeles volt az is amelyik a szerepjatek fel nyitott. Itt az
elejen mindent kezzel kellene csinalni, de ezalatt megtanulna az ember
hogyan szalljon fel pl. egy urhajoval. Ebbol aztan a computer majd szamolna
valami statisztikat es automatizalni lehetne a tovabbi ropkodest, masra
koncentralva. Persze ha ugyetlenek voltunk akkor a strategiai reszben sok
hajot kell epitenunk, mert gyakran jon az uzent, hogy ship crashed.
A konnyebb kezelest mindenki preferalta, nem szereti senki egyenkent
kuldozgetni harcba az egyseget. Ezt magam is alairom, neha egeerizomlazam
lett a dune2-tol.
Kar hogy az ellenfel (computer) intelligenciajarol nem irt senki. Szerintem
ezzel eleg sok gond van. Vagy csal a komputer. mint a civilizacioban , ahol
egy katona beassa magat a varosom melle majd fordulokent kisarjadzik egy
diplomatat, ami rogton bugrik a varosba es kilopja a szememet, vagy nem
csal, de akkor egy ido utan kiismeri az ember pl dune 2 es mar nem igazi
ellenfel. A jatek sem olyan izgalmas marad a felmorzsolas.
Mindenhol azt olvasom, hogy az elso nagyobb attores a computer AI-ban a Z
nel lesz eloszor lathato.
Hat ennyi. Lehet meg hozzaszolni, erositeni vagy ellenvelemenyt nyilvanitani.
Haladjunk!
Udv,
Pista
Istvan Karsai c/o J. Wenzel
Dept. Entom., Mus. Biol. Div.
Ohio State University
1315 Kinnear Road
Columbus OH 43212-1192
USA
Tel: 1-614-292-8147
Fax: 1-614-292-7774
Email:
|
+ - | Re: Duke Nukem 3D: The Abyss (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
wrote:
: Tisztelt JATEKosok!
:
: Elakadtam a Duke3d-ben a The Abyss cimu fejezetben.
:
: Kijottem a napvilagra, lelovoldoztem a lelovoldozendoket.
: Szakadekokat atkutattam, kartyat megtalaltam, racsos ajtot
: kinyitottam, trutymoval sodortattam magam es most itt allok
: tanacstalanul, mert csak ugy tudnek tovabblepni, ha:
:
: - az egyik szakadekban levo barlangot (ahol a tuz eg), tovabb tudnam
: torni,
: - ossze tudnek annyira huzodni, hogy a trutymo tovabb tudjon sodorni
: azon a kis haromszogletu csatornan,
: - lenne nalam jetpack es a racsos ajton tuljutva at tudnek repulni
: a szakadek tuloldalara, ahol az a nagy ureg latszik, vagy ahhoz a
: kaktuszhoz, vagy akarhova, csak tovabb.
:
Lehet,hogy keverem mar a dolgokat,de ha ugyanarra a palyara gondolunk,
akkor a kis haromszogletu csatorna elott (a trutymonal) elvileg valahol
jobbra fel tudsz menni szarazra, es ki tudod kerulni a kis csatornat
jobbrol. Erre fele probalkozz!
Christo
|
+ - | >From h430762 Thu Jun 20 14:01:32 +0200 1996 remote fro (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Date: Thu, 20 Jun 1996 14:01:32 +0200 (MET DST)
From: Geller Sandor >
X-Sender:
To:
Subject: DUKE3D
Message-ID: >
MIME-Version: 1.0
Received: from stud.u-szeged.hu by stud.u-szeged.hu; Thu, 20 Jun 1996 14:01 MET
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=US-ASCII
Content-Length: 122
Miert nem probaltal futasbol atugrani? Ha jol emlekszem, ugy kell. Lesz ott
meg nagyobb szivatas is...
Geller Sandor
|
+ - | Cheat lista (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Egy nagyon jo kis cheat/crack/egyeb lista van az
andromeda.aszi.sztaki.hu/pub/gamesdomain/faqs/cheat.list file-ban, kb 400k.
Ha kell levelben, szolj!
Udv!
DTR
|
+ - | Cyberia 2 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haliho !
Ha valaki tudja ,hogy a cyberia 2. UK verzio
miert nem indul akkor irja mar meg .
Talan a kodlapot kell atallitani ????
Thanks
a cimem:
|
|