Udv!
>De van. Mindig abba az iranyba uszol (le es fel is) amerre nezel. Az 'A' fel,
>a 'Z' lenez, aztan mar csak nyomni a felnyilat.
Megkovetem magam: megiscsak van teljes terbeli szabadsag a vizben. Nemreg
jutottam el a mittudomenhanyadik palyara, ahol mar nem csak vallmagas vizben
kell uszni, hanem egy hatalmas modanszieban - es ott mar valoban lehet
ossze-vissza uszkalni.
Ami meg tetszik nekem a vizben, hogy egy kicsit elhomalyosodik a latasod
benne, meg az egesz kep dinamikusan hullamzik kozben.
>>Szumma kummarum, ha a Quake a Duke3D elott jelent volna meg, akkor azt
>>mondtam volna, hogy evolucio. De igy azt kell mondjam rola, hogy
>>visszalepes.
>No, ez azert eros IMHO. Technikailag igen jo a Duke, de ettol meg nem lesz jo
>egy jatek. Amitol jo, az nagyreszt a feeling, amikor meglodul az adrenalin.
Na, pont ez az, ahol a Quake szamomra gyermetegnek tunik. Valahogy
egyaltalan nem "lodult meg bennem az adrenalin", amikor a zombikat darabokra
rakettaztam. Tetszik nekem az a szellemszeru hernyo-alkat, amelyik a levegoben
ropul, de igazan nagy hatast eddig csak a motoros furesszel felszerelkezett
bohom figura tudott ram tenni. Epp azert irtam, hogy SZUBJEKTIV velemenyem
szerint gyermeteg a jatekmenet. Ram a kozepkor lovagjai es remmesei (raadasul
egy kozepkori lovagvarban) nem igazan tesznek mely benyomast...
>A Dukeban a szornyek (haha, szornyek... rajzfilmfigurak! ro:firendo:r
>meg csu'szo'moszat!) megmosolyogtatok, a kornyezet nem eleg do:go:s, igy
>aztan nehez magad beleelni.
Az ketsegtelen, hogy a Duke-os ellenfigurak nem a legverfagyasztobb
szornyetegek. Ha filmekkel hasonlitanam ossze ezeket a 3D jatekokat, akkor a
Doom horrorfilm lenne, a Quake egy thriller, a Duke pedig egy szatira.
Eszrevettetek, hogy a Duke-os rofirendorok marhara hasonlitanak a "Galaxis
Utikalauz Stopposoknak" c. fenomenalis Douglas Adams konyv Vogonjaira
(legalabbis ahogy a leiras alapjan en azokat elkepzelem)? Egyebkent az egesz
Duke tele van utalasokkal kulonfele filmekre, sci-fikre. Pld. a harmadik
epizod elso palyajanak a zeneje egy az egyben ugy kezdodik, mint a "Blade
Runner" focimzeneje, amit meg Duke mond ekozben, az szinte szorul-szora
ugyanaz, mint amit a "They Live" c. film foszereploje mond egy kritikus ponton
a filmben. De a Duke tele van ilyen utalasokkal - mintha az egesz jatek sci-fi
filmekre, muvekre epult volna!
En ilyen szempontbol jatszom a Duke-ot. A Doom nekem mindig is tul veres volt,
leven a horrorfilmeket sem szeretem. :) Azert a Duke-nak is sikerult bennem
megallitani az utot egyszer-ketszer...
Ui: Nem filozofalunk es latunk bele tul sokat mi olyan jatekokba, amiknek
semmi mas celja nincs, mint SZORAKOZTATNI? ;-)
_____________________________________________________________________________
LaLa (Imre Olajos, Jr.) _/ean /\/\ichel _/arre and -=\/=- angelis fan
WWW : http://homepage.interaccess.com/~lala | |
Home: (USA, Chicago suburbs -> GO BULLS!) |_/\_|_/\_
Work: (Lucent Technologies, Bell Labs) /~~\ /~~\
~~ []/\() ~~~~~~~~~~~ "Music should be free." /Vangelis/ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|